четверг, 12 января 2012 г.

Як перетворити інтернет-користувача в постояльця!

На портали регулярно заходить багато людей, тому дуже вигідно мати свій ресурс в Мережі. Багато обов'язково спробують самі обрати готель, почитавши інформацію про них, зображення порівнявши. Нечасто кого не притягнуть коментарі, навпаки, це іноді грає визначальну роль, впливає на рішення.

Здорово, коли працівники готелю стежать за різними новинами, аналізують успіхи конкурентів, головне пам'ятати про розподіл "Відгуки " на своєму сайті. Не бажано з відповідями затягувати, особливо якщо тим на форумі багато, потім складніше буде. Поговоріть з користувачем, вникнете в суть питання, запитаєте, що саме не сподобалося. Розберіть ці висловлювання на нараді, зробіть конкретні заходи щодо поліпшення сервісу.


До того ж людей дуже приваблюють блоги, там багато цікавого, це прекрасний спосіб прославитися. Абсолютно спокійно можна сказати, що за кількістю читачів цей ресурс часом не програє найбільш популярним виданням. Пишуть звичайні громадяни, сміливо і відкрито, тому віримо постам і включаємося в обговорення. На презентації, брифінгу, присвячені, наприклад, відкриття готелю або великої акції радимо блогерів топових запрошувати. Зробіть знижку, підтримуйте контакт, звичайно, детально розкажіть про акцію, що незвичайного готелю, які номери.

Передбачити відгук інтернет автора буває складно, йому можна заборонити висловитися по повній, навіть нецензурно про все заході. Ви напевно можете знайти відмінного партнера, але також легко і ворога нажити. Щоб надалі не було труднощів, радимо звернутися до pr агентам, вони точно знають, як спілкуватися з різними категоріями громадян.

Не скупіться на прекрасного працівника, він допоможе розібратися з купою питань, створить позитивний імідж, як пише книга Деякі управляючі зацікавлені в рекламі на ТБ, нерідко інтерв'ю дають в газетах, співпрацюють з журналістами. Підтримку відчутну нададуть все ж досвідчені колеги, без них складно уявити по-справжньому успішні проекти, розвиватися.

Компаній, що займаються піаром, безліч, не радимо підписувати договір з неперевіреною, на кону адже репутація. Хороші працівники зазвичай швидко вникає в суть завдання, план чіткий складають. Дозволять реалізувати на ділі ідеї. Безпосередньо вони обдзвонити кореспондентів профільних видань, запросять популярних мережевих авторів на захід готелю. Зрозуміло, присутність зірок і мова адміністратора закладу теж на них.

Не турбуйтеся, дотримуйтеся чітких інструкцій, наймайте надійних виконавців - і все буде чудово.

Комментариев нет:

Отправить комментарий