суббота, 3 августа 2019 г.

Змістовність корпоративної соціальної відповідальності

Розширення сфери відповідальності компаній так само неминуче, як і розширення сфери впливу. Бізнес діє під тиском, і підходи корпоративного громадянства дають компаніям і всьому бізнес-суспільству можливість не тільки відповідати на тиск влади і суспільства, але і активно впливати на соціально-економічне оточення в своїх цілях.

Парадигма соціальної відповідальності включає такі основні елементи:

1. Корпоративне громадянство, що припускає взаємну відповідальність бізнесу і влади перед суспільством, а також облік інтересів підприємців не тільки в економічній, але і в соціальній сфері. Створення взаємовигідних механізмів соціальних інвестицій бізнесу в суспільство стає важливим елементом переговорної стратегії бізнесу і влади.

2. Соціальні інвестиції, що розширюють поняття соціальної відповідальності бізнесу. Перехід від добродійності до соціальних інвестицій компаній на національному і регіональному рівнях, що фокусують, направлення на вирішення найактуальніших для країни проблем у сфері зайнятості, боротьби з бідністю, освіти, житла, безпеки, охорони здоров'я і місця існування.

3. Соціальне партнерство - перегляд сфер відповідальності бізнесу, влади і суспільства в рішенні суспільно-значущих питань які допомогає вирішувати економіка підприємства навчання якої можливе вже з 9 класів. Викорінювання соціального утриманства, створення механізмів суспільного контролю за виконанням державою своїх соціальних зобов'язань. В умовах слабкого цивільного суспільства функції "соціального лобізму" беруть на себе "корпоративні громадяни".

Як правило, соціальна активність компаній виявляється в тих регіонах, де вони оперують. Таке положення справ цілком відповідає представленням громадськості. 59% американських споживачів вважають, що бізнес повинен вирішувати соціальні проблеми в своєму регіоні; 6% - в національному масштабі; тільки 9% - в міжнародному. За даними Корпорації по дослідженню громадської думки (Opinion Research Corporation), 60% опитаних менеджерів вважають, що відносини з місцевими співтовариствами "дуже важливі" для компанії; 40% вважають, що вони "просто важливі".


Комментариев нет:

Отправить комментарий